Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Calendar implementare (GANTT)
Primele activitati ale proiectului (WP 1)
Activitati principale |
Sub-activitati |
Rezultate anticipate |
1.1 Diagnoza sistemului national de docotorat |
Selectarea unei echipe de experti pentru realizarea studiului de diagnoza |
R 1.1 Recomandari privind constructia scolilor doctorale/structurarea sistemului national de doctorat |
Elaborarea unei metodologii de diagnoza a situatiei actuale a sistemului national de doctorat - metodologie care urmeaza a fi folosita si pentru evaluarea externa |
1.2 Consultarea decidentilor, a partenerilor relevanti si a expertilor externi pentru definirea caracteristicilor cheie ale modelului de scoala doctorala |
Selectarea expertilor externi; |
R 1.2 Model institutional cadru de oragnizare a scoli doctoral |
Elaborarea unui executive summary al raportului de diagnoza, ca punct de pornire al procesului de consultare |
Elaborarea unei schite de document strategic privind prioritatile si optiunile alternative ale sistemului european si national de scoala doctorala, ca punct de pornire al procesului de consultare |
Desfasurarea procesului de consultare, elaborarea unui raport intermediar privind modelul de scoala doctorala |
1.3 Definirea caracteristicilor cheie ale scolii doctorale ca element central al sistemului national de doctorat: |
Publicarea modelului interimar de scoala doctorala pe site-ul proiectului, pentru a fi supus dezbaterii publice |
R 1.3 Proceduri specifice de acces, evaluare, dezvoltare profesionala a doctoranzilor |
Definirea aspectelor de natura institutionala: organizare, caracter inderdisciplinar, flexibilitate, finantare, resurse umane, activitati; |
Definirea indicatorilor/standardelor de asigurare a calitatii, a procedurilor si metodologiilor de acreditare |
|
|
| |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | |
|